środa, 8 maja 2013

Maj / May

Dzień 3 Wyzwania Fotograficznego u Uli, dzisiaj temat: MAJ.

Maj uwielbiam! To mój ulubiony miesiąc w roku, kojarzy mi się z soczystą zielenią, śpiewem ptaków, kwitnącym bzem. Maj zawsze był dla mnie miesiącem niosącym pozytywne zmiany - wiosna w pełni, zdana matura, ślub :-) Czyli po prostu miłość, szczęście i zieleń. Oto moje zdjęcie na dziś:

Day 3 of Ula's Photo Challenge, the subject for today: MAY.

I love May! It's my favourite month of year, it brings to my mind things like juicy green colour, birds' singing, blooming lilac. May has always been a month bringing positive changes to my life - full spring, passed exams, wedding :-) To sum up - love, happiness and verdure. Here is my photo for today:





Inne majowe zdjęcia tutaj.

Other May photos here.

9 komentarzy:

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...