sobota, 20 grudnia 2014

Świąteczne kartki dla najbliższych / Christmas Cards for The Relatives

Oglądam i podziwiam ręcznie robione kartki świąteczne na innych blogach. Przewijają się już na nich zdania typu "to już moje ostatnie do pokazania w tym roku", a sezon na kartki powoli chyli się ku końcowi. Ludzie kochani, a ja jeszcze nie zaczęłam pokazywać swoich! A stworzyłam ich w tym roku naprawdę sporo!

Dzisiaj zaprezentuję te najważniejsze, czyli przygotowane dla najbliższych Nie da się ukryć, że kosztowały mnie wiele pracy i czasu, ale czego się nie robi dla rodziny! Jestem z nich bardzo dumna, a ponieważ spływają do mnie głosy, że dotarły do adresatów,  najwyższy czas pokazać je szerszemu gronu.

Do ich zrobienia wykorzystałam śliczne papiery i obrazki z kolekcji "Pastorałki dla Oli" z Lemoncraft. Po raz pierwszy, w mojej krótkiej jeszcze, aczkolwiek nabierającej tempa karierze scrapbookingowej miałam okazję pracować z tak szlachetnym surowcem, aż mi szkoda było ciąć, ale jak trzeba to trzeba :-)

Dobrze, dość gadania, bo zdjęć jest sporo. Do rzeczy:






































I jeszcze jedna, z innego papieru, ale wpasowuje się w klimat






Wszystkie razem wyglądały tak:





Tak sobie układałam i patrzyłam rozmarzona na dzieła moich własnych rąk, dopóki nie zjawił się człowiek-demolka ze złowieszczym pytaniem : "A cio to masz, mamusiu?" I już nic nie było tak jak wcześniej... Trzeba było w popłochu zwijać towar :-)



13 komentarzy:

  1. Są piękne, magiczne i nastrojowe jak Święta, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przdśliczne karteczki zrobiłaś! Obdarowani na pewno zachwyceni :) Hihi, też nieraz w popłochu zwijam sesję ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękne kartki, wręcz bajkowe ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Wysmakowane i z klimatem...Bliscy na pewno ucieszyli się z takich cudeniek...
    Pozdrawiam!
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne, bardzo ładnie i starannie wykonne, mnie niestety brakuje cierpliwości i "zgrabności" żeby takie cudeńka składać, tym bardziej podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne i idealnie dopracowane! :)
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale duzo ich zrobiłaś, wszystkie sliczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwe cudeńka ! Ile pracy, wysiłku i przede wszystkim serca w nie włożyłaś... Są na prawdę wyjątkowe ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że włożyłaś w ich wykonanie całe serce. Są przepiękne, a każda wyjątkowa!
    Zdrowych i spokojnych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne, aż się napatrzeć nie mogłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartki cudne! Jak fantastycznie, że mam jedną z nich :D Jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...