czwartek, 21 maja 2015

Kolejna magiczna na ślub / Next Magic Wedding Greetings Card

Jak może pamiętanie, wspominałam ostatnio, że trafiło mi się "zamówienie" na kolejną kartkę ślubną. Dostałam jasne wskazówki: "zrób jaką chcesz, ma tylko być super wypasiona!" :-)

Wczoraj wieczorem przysiadłam żeby zmierzyć się z tym tematem A ponieważ natknęłam się ostatnio na świetny kurs krok po kroku jak zrobić łatwą kartkę schodkową TUTAJ, pomyślałam: nigdy takiej nie robiłam, nie wiem czy mi wyjdzie, ale spróbuję, trzeba sobie podwyższyć poprzeczkę. Podłubałam, podłubałam i wyszło! 




Kartka schodkowa w tonacji biało-różowej. Z odpowiednim napisem, różyczkami, białą wstążką i odrobiną tiulu.







Otwiera się trochę inaczej niż zwykłe kartki. Na własnoręcznie napisane życzenia jest przygotowane odpowiednie miejsce. Kurs okazał się bardzo przydatny i na pewno jeszcze nie raz zrobię taką karteluszkę, bo mi się spodobało, nie wiem tylko czy spodoba się innym i czy kartka zostanie uznana za wystarczająco "wypasioną"...





Lista składników: papiery z Magicznej Kartki Zaczarowany Ogród ZO09 oraz Stalowe Niebo SN08, napis ze Studio75, biała wstążka, papierowe różyczki białe i różowe, listki-scrapki, białe półperełki, odrobinka tiulu oraz kropki akrylowe, zwane szumnie kroplami rosy.


Kartka jest liftem (moim drugim) pracy paperMony i zgłaszam ją do Majowego Wyzwania Liftowego w Magicznej Kartce. Dla przypomnienia oryginał wygląda tak:






12 komentarzy:

  1. Jak dla mnie jest super wypasiona, myślę że i zamawiający i otrzymujący karteczkę będą zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Woooow! Jestem pewna, że Młodym się spodoba :) i osobie zamawiającej też... jak takie cudo mogłoby się komuś nie spodobać?
    Bardzo mi się podoba nietypowa forma kartki, ale też kolorki i ogólny wygląd... Krysiu, jak Ty to robisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he, nie wiem, siedzę, dłubię i coś tam zawsze wychodzi! Cieszę się, że się podoba :-)

      Usuń
  3. jak dla mnie ślubna ma być elegancka a nie "wypasiona"
    a ta elegancka jest :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie wypasiona, że ho ho :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba wykorzystam tę technikę przy robieniu kartki dla mojej mamy ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że kurs się przydał :)
    Dziękuję za zabawę z Magiczną Kartką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! ależ ona piękna :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności. Podziwiam precyzję i doskonale dobrane kolory.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju, rewelacyjna jest! Świetna forma :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...