niedziela, 31 stycznia 2016

Urodzinowe podziękowania

Dokładnie tydzień temu obchodziłam swoje yhm ehu ehu urodziny :-) Dziś chciałabym serdecznie podziękować za wszystkie przesłane mi karteczki, upominki oraz życzenia i dobre słowa  przesłane również drogą elektroniczną. Dziękuję!!! :-)

A oto kilka fotek przepięknych kartek urodzinowych, które przyszły pocztą

Od Uli, wysłana z mojego rodzinnego Rzeszowa dużo wcześniej, żeby tym razem, podobnie jak bożonarodzeniowa,  nie szła przez pomorze i doszła na czas



Od Tereski, z pięknym motylem oraz bonem upominkowym, który baaardzo mnie ucieszył! Ja to mam szczęście!



Od Ewy, z pięknymi biżuteryjnymi dodatkami, aż zaniemówiłam z zachwytu



Od Sandry z całym mnóstwem słodkości (w tym moja ulubiona czekolada) oraz piękną bransoletką w moim stylu :-)



Dziękuję Wam bardzo, jesteście kochane! 

A teraz zadanie na spostrzegawczość- kto widzi jakieś elementy wspólne w tych wszystkich nadesłanych karteczkach? Ech, Dziewczyny znają moje upodobania doskonale :-)

7 komentarzy:

  1. Motyle...ja się chyba wyłamałam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krysiu! Po pierwsze, spóźnione :(, ale bardzo, bardzo serdeczne życzenia urodzinowe! Spełnienia najskrytszych marzeń!
    Po drugie, piękne karteczki! Napisałabym, że elementem wspólnym jest motylek, ale nie znalazłam go na karteczce od Hubki :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Krysiu zrobienie karteczki dla takiej sympatycznej osoby, jak Ty to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, dokładnie!
      (haha, karteczka z Rzeszowa do Krakowa przez Pomorze...:D)

      Usuń
  4. Najlepsze życzenia urodzinowe!
    Śliczne kartki dostałaś :) I prezenty również :)
    A jak tam sobotnie warsztaty? Udane? Ja dopiero wczoraj kończyłam swój album sprzed dwóch tygodni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buuu.... przegapiłam, gapa jedna
    nie lubił mnie ten styczeń i dlatego

    ale życzę Najlepszego!
    Wszystkiego! :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...