piątek, 30 września 2016

Mieszanka paryska / Parisian blend

Znowu nieco zaszalałam i stworzyłam bałaganiarską, lekko vintage'ową kartkę z motywem paryskim. To już nie pierwsza taka w moim dorobku i mam nadzieję, że nie ostatnia :-)





W pracy wykorzystałam papiery i dodatki z kolekcji UHK Gallery "Allo Allo" i "Paris Paris", chyba nie sposób ich pomylić z żadnymi innymi!






Na kartce znalazła też miejsce cudna tekturka kwiatowy ornament ze sklepu Miszmasz Papierowy. Od niedawna jestem fanką miszmaszowych tekturek :-)




Pracę zgłaszam na wyzwanie "Miszmaszowy fan tekturek - wrzesień" na blogu Miszmasz Papierowy


... oraz wyzwanie wrześniowe - "Tekturkomania" na blogu Przyda się!


6 komentarzy:

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...