niedziela, 16 października 2016

Z jesiennym motylem / With autumn butterfly

Jesień daje mi się we znaki... Cóż, tęsknię ogromnie za kolorową wiosną, ale skusiłam się ostatnio na jesienne nastroje w papierowych pracach.

Przedstawiam karteczkę w tonacji brązowo-złoto-miętowej z jesiennym motylem. Wyszło bardzo nostalgicznie, ale (mam nadzieję) niezbyt smutno...


Karteczka w stylu vintage, poszarpana i poplamiona. Jako bazę wykorzystałam papier z motywem drewna. W ruch poszedł też brązowy tusz i stempelek z odręcznym pismem oraz jedna z moich ulubionych perłowych mgiełek w kolorze starego złota










oraz wyzwanie "Bingo z Liściem" na blogu Skarbnica Pomysłów (wybrałam linię brązowy-sznurek-liście)


16 komentarzy:

  1. fantastyczna, przepiekna karteczka:)! pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Pazdziernikowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna kartka, świetne kolorki, a motyl czadowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja , uwielbiam tu zaglądać ! Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka :) Powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale nie jest smutna, tylko ciepła i piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nastrojowa i klimatyczna :-) Dziekuje za udział w naszym wyzwaniu :-) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest przepiękna! Ten miętowy kolor świetnie współgra z brązami!

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka jest świetna;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka :)
    Dziękuję za udział w Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała praca :) dziękuję za udział w drewnianym wyzwaniu na blogu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna karteczka Krysiu :)
    No i motyl musi być naturalnie ;-)
    Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna praca. Kojarzy mi się z takim pożegnaniem lata. Trochę jeszcze letnia ale już z akcentami jesieni. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Własnie- "pożegnanie lata"- tez mi się skojarzyło....Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kolory, fajna kompozycja, super!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wcale nie jest smutno, jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...