czwartek, 26 października 2017

Idzie zima... / Winter is coming...

Ostatnio było u mnie bardzo jesiennie, więc dziś dla odmiany powieje mrozem.

Natknęłam się na bardzo ciekawe wyzwanie - trzeba zrobić nieświąteczną kartkę ze świątecznych papierów, czego efektem ubocznym może być zrobienie porządków w swoich zalegających jeszcze z zeszłego roku materiałach rękodzielniczych w tematyce Bożego Narodzenia, tudzież zmotywowanie do zabrania się za przygotowanie świątecznych prac. Akurat do ostatniego punktu mnie to nie zmotywowało, ale mam jeszcze czas...

Podjęłam wyzwanie i oto efekt, nieświąteczna, ale bardzo śnieżna kartka z wizerunkiem dwóch popularnych ostatnimi czasy bohaterek ;-)






W pracy wykorzystałam papiery Galerii Papieru z zeszłorocznej kolekcji "Gwiazdka z nieba" oraz Crafty Moly "Śnieżny poranek". Duży niebieski kwiat jest mojego autorstwa. Na kartce, oprócz papierowych kwiatów,  umieściłam oszronione kuleczki. A obrazek, jeśli chcecie wiedzieć, to metka z nowej piżamki mojej córeczki













Pracę zgłaszam na wyzwanie "Świąteczne papiery, nieświąteczna praca" w Skarbnicy Pomysłów



6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba. To kolejny dowód, że w pracach można wykorzystać wszystko nawet metkę. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartka w zimowych kolorach :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...