czwartek, 19 października 2017

Piękny wiek / Beautiful age

Dawno mnie nie było, więc zjawiam się z tym większą radością. 

Ostatnio pochłonął mnie temat Wielkiej Wymiany Książkowej - spędziłam mnóstwo czasu buszując po blogach i polując na ciekawe książkowe okazy, potem na pakowaniu paczek i wreszcie na staniu w długaśnych kolejkach w osiedlowym oddziale Poczty Polskiej... Już niedługo mam nadzieję pochwalić się książkowymi zdobyczami!

A wracając do rękodzieła - spotkał mnie ostatnio zaszczyt robienia kartki na 70-te urodziny dla pani w kwiecie wieku ;-) Było to zamówienie mojego ulubionego typu - pełna dowolność co do kolorów i motywów, byle tylko były odpowiednie cyferki. Postawiłam na jesienne klimaty.






Jako główne elementy na kartce umieściłam tag z tekturowymi cyframi i tekturkową klatkę. Z kwiatów, liści wyciętych z arkusza dodatków i  jagódek zbudowałam jesienną kompozycję. Na końcu dodałam motyle i trochę lnianego sznurka.

















Kartka wykonana jest w całości z papierów Galerii Papieru, konkretnie z jednej z najnowszych  kolekcji "Jesienne liście". Pracę zgłaszam więc na "Wyzwanie z Galerią Papieru" na blogu I like Challenges


Moją pracę posyłam także na wyzwanie "Dowolna praca z tagiem" na blogu Scrapkowo (w sklepiku kupiłam bloczek papierów,  jagody i zawieszki do prezentów, z których jeden gra u mnie rolę taga)


A ponieważ przy okazji wyszło, że wykorzystałam kolory z palety kolorów Altair Art, karteczkę posyłam też na wyzwanie "Jesienny moodboard" na blogu AltairArt



13 komentarzy:

  1. Jest śliczna :) Też lubię gdy mam pełną dowolność. Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca! Piękne, jesienne kolorki. Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu, pozdrawiam - Gosia DT I like challenges.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie skomponowana kartka pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest kolorowo, jest zawrót głowy :) Piękna kompozycja, a także wspaniała jesień.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu.
    Emil DT I like challenges

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała karteczka, Krysiu :) Piękna kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kolorową jesień i takie kompozycje kartkowe! Najcieplejsze pozdrowienia ślę:))

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna praca:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Pazdziernikowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka :)
    Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu scrapowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka;)
    Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu w scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna, ciepła kolorystyka i piękna kompozycja :) bardzo mi sie podoba :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful elegant card!
    AltairArt.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...