wtorek, 2 stycznia 2018

Świąteczne niedobitki / The Remains of Christmas

Na początek życzenia - w Nowym Roku życzę sobie i Wam wielu kreatywnych pomysłów, twórczej odwagi oraz wystarczającej ilości czasu na realizację wszystkich swoich, nawet najbardziej szalonych, projektów :-)

Mam jeszcze do pokazania ostatnie świąteczne "niedobitki" - dwie bardzo proste, ale, jak sądzę, dość urokliwe karteczki z choinkami











Jak tam noworoczne postanowienia, macie jakieś? Ja mam i na fali sukcesów z poprzedniego roku mam zamiar dalej rozwijać żagle! Krytykom idei postanowień noworocznych dam pewną radę - trzeba wiedzieć, jak takie cele sobie sformułować, one muszą być SMART ;-)

Poza tym, mam jeszcze małe zaległości z 2017 do nadrobienia - podsumowanie Wyzwania Czytelniczego (przeczytane przeze mnie książki są TU)  oraz relacja z wielkiego powrotu Colina (chodzi o moją akcję z "wędrującą książką" opisaną TU), a potem pozostaje już tylko tworzenie nowych prac! 

1 komentarz:

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...