środa, 14 lutego 2018

Po prostu miłość / Just Love

Nie mogło dziś u mnie zabraknąć tematyki miłosnej. Mam do zaprezentowania kartkę, co prawda bez  czerwieni i serduszek, ale bardzo jednoznaczną i w pełni wpisującą się w dzisiejsze Święto Zakochanych 


Jakiś czas temu zrobiłam prymitywne, żeby nie powiedzieć "naiwne" kwiatki z foamiranu, jedne z moich pierwszych. Żal było wyrzucać, więc je w końcu wykorzystałam. Papiery to "Made of Stars" i "Signs of Love" Altair Art z małym dodatkiem Galerii Papieru. Uroku dodają pracy różowe mikro kuleczki, którymi sypnęłam tu i ówdzie














...oraz na wyzwanie "Śniegiem otulone" na blogu Klub Twórczych Mam (to już moja druga praca, która świetnie wpisała mi się w poniższą paletę barw, jakoś tak samo wyszło...)



7 komentarzy:

  1. Ładna kartka i urocze kwiaty. :)
    Pozdrawiam ciepło! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna karteczka! Dzięki za udział w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tymi mikrokulkami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej ale cudowna, a te kwiatki i te drobinki perełkowe, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo urocza praca. Dziękuję za zabawę z produktami Altair Art.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...