wtorek, 6 marca 2018

Dzisiaj się uśmiecham / Today makes me smile

Z przyjemnością informuję, że mam zaszczyt gościć na blogu Craft O'Clock ze swoją inspiracją dotyczącą najnowszego wyzwania, którego tytuł brzmi "Być kobietą". Po szczegóły i zdjęcia pięknych prac projektantek odsyłam TU i  zapraszam oczywiście do wzięcia udziału w zabawie.

Wedle wytycznych miałam stworzyć pracę ukwieconą, romantyczną, w stylu shabby chic. 



Sięgnęłam po dwie kolekcje papierów Craft O'Clock "Zimowe chwile" oraz "Always Together" i stworzyłam wielowarstwową, bardzo kobiecą kartkę pełną koronek i koronkowych motywów, które świetnie skomponowały się z subtelnymi wzorami na papierach. 









1 komentarz:

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...